Eerste vijf dagen - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Johan Dek - WaarBenJij.nu Eerste vijf dagen - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Johan Dek - WaarBenJij.nu

Eerste vijf dagen

Blijf op de hoogte en volg Johan

22 November 2014 | Aruba, Aruba

Hoi!

Jullie hebben er even op moeten wachten, maar hierbij dan het eerste verslag van mijn tijd in Aruba.

Het is hier erg warm en leuk. Het is wel even wennen, want het is heel anders dan in Nederland. Alles moet hier met de auto, zelfs als je hebt gedronken. En er zijn heel weinig regels. Gelukkig is Bennie hier om me dat allemaal uit te leggen.

Op zondagavond kwam ik wat eerder aan dan verwacht, omdat ik niet goed had gekeken. Dus om kwart voor vier landde ik al, in plaats van half vijf. Bennie stond klaar om me op te halen, wat erg fijn was. We zijn even snel thuis de spullen gaan droppen en toen gaan eten bij een heel leuk restaurantje aan zee, Arubaville. De cocktails gingen er meteen ook goed in. Later die avond moest bennie nog even zingen op zijn werk, dus ging ik lekker aan de bar zitten. Ik werd meteen aan een hoop mensen voorgesteld!

Op maandag gingen we eigenlijk niet zoveel doen en heb ik vooral thuis gehangen en bijgekomen van mijn jetlag, want Bennie moest weer werken. Dinsdag gingen we naar het strand, die zijn echt zo mooi als ze zeggen! Toen Bennie weer weg ging, ging ik nog met een aantal mensen naar beachtennis kijken, het blijkt hier het grootste beachtennis toernooi ter wereld te zijn!!

Woensdag was Bennie eindelijk de hele dag vrij! We hadden besloten een Jeep te huren en een rondje om het eiland te rijden. Dit was echt heel erg tof en mooi! Helaas konden we niet het national park in omdat het de nacht hard had geregend, dus dit bewaren we voor de volgende keer. Daarna hebben we de zonsondergang gekeken en gingen we weer fijn uit eten.

Gister had ik een sollicitatiegesprek bij een restaurant. Geen idee hoe dat ging, gekke types die horecabazen hier. Ik hoor het uiterlijk maandag, spannend!!

Vandaag heb gelukkig eindelijk even de tijd gevonden om jullie op de hoogte te brengen, ik hoop dat het de volgende keer wat sneller kan!

Het is wel echt heel leuk dat iedereen hier superaardig is en je meteen overal voor uitnodigt, onder het motto van: "We zijn hier allemaal een keer alleen naartoe gekomen". Zo heb ik gisteravond met een aantal mensen bij een collega van Bennie gegeten (die hier al 7 jaar woont) en ga ik nu lekker een wijntje drinken bij de buurvrouw!

Tot snel!!

p.s. Reacties zijn leuk, want ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Aruba

Werken en wonen in Aruba

Recente Reisverslagen:

22 November 2014

Eerste vijf dagen
Johan

Actief sinds 22 Nov. 2014
Verslag gelezen: 696
Totaal aantal bezoekers 1292

Voorgaande reizen:

16 November 2014 - 01 Juni 2014

Aruba

Landen bezocht: